شخصیت بورسی یک آدم در یک نگاه

با ما همراه باشید، تا در این مطلب به شما بگیم چجور دیدی در دنیای بورس داشته باشید.

شخصیت بورسی یک آدم در یک نگاه

مطلب از گروه تحلیل بورس و سهام تلگرام نمیدونم تعریف شما تو بازار سرمایه از شخصیت چیه اما تعریف، من از شخصیت تو بازار سرمایه اینه

توانایی کنترل خود در مقابل وسوسه اینکه وقتی میگن فلان سهم رو بخر

فلان سهم میشه 100هزار تومن این فلان سهم فلان افزایش رو در راه داره

بتونی خودتو کنترل کنی و وسوسه نشی

ودچار هیجان نشی دچار اه و افسوس نشی

که من فلان سهم دارم تکون نخورده

چرا الان اون میتونه سهم رو داشته باشه

بتونی به خودت مسلط باشی رو تحلیل سهم پایبند باشین

مثال زیر توجه کنید دقیقا

امروز ساعت 11 به یکی از دوستان گروه گفتم  صبح نبودی 

وخارزم و غویتا راه داد برای ورود ایشون

گفتن ::: بودم ولی نمیخام سبدم شلوغ بشه

این یعنی ایشون به شخصیت معامله گری

خودش مسلط هست توانایی

کنترل وسوسه

پس رو این مورد روی خودتون روند معامله گری خودتون 

کار کنید لطفاتو این زمینه بتونی رو خودت کار کنی خودتو قوی کنی 

نصف راه معامله گری رو رفتی 

یعنی 50 درصد موفقیت مطالعه بفرمایید  و به عمق مطلب توجه کنید